Wednesday, April 18, 2007

28.07.06

Äratus kell 10:00. Alta lähedal tegime peatuse ja „ostsime“ ühest puhkekeskusest 2 h sauna 100 NOKi 2 inimest. Tund aega ootasime, et saun soojeneks ja siis ronisime lavale. Külm hakkas. Sooja ei olnud kuskil. Tuli välja, et kuskilt kilbist oli saun välja lülitatud ja no siis ootasime natuke veel enne kui sooja hakkas tulema. Vedelesime täiega- olime ju ikkagi peale sellist matka ära teeninud natuke puhkust ja pesu.

Ilm oli ilus, päike paistis ja kohati olid kohalikud ainult T-särgi väel ja lühikeste pükstega. Sooja ca +11 C. Kell 16-19 magasime päikese käes.

Tõnise märkmed ja parandused minu teksti kohta:
Päikese käes sooja siiski pea +16 C. Taga-saam magas vahepeal palja ihuga- mida iganes ta selle all mõtleb:P

Kersti õppis autos kohvi jooma. Sõidu pealt veel ei oska, aga küll ta õpib J.

Tõnis arvas, et tal hakkab ilusatest vaadetest aitama. Mina pole selles veel päris veenudnud:P. Jätkuvalt, kus iganes me auto kinni peame, jookseb ta fotokaga igas suunas ja klõpsib kõike. Isegi kui me sõidame, siis pidevalt leiab ta midagi, mille pärast peatuda. Mina enam ei jõuaJ

Kersti sõitis autoga mööda mägesid- küll ma olen tubli.

2 muffinit + 2 kohvi = 40 NOKi.

Kell 23:41 sooja + 9 C ja asume Olderdaleni kandis ümbritsetud mägedest ja nende lumistest tippudest. Päike jätkuvalt paistab ja mul oli ilge isu Tõnisele peksa anda, sest ta ei oska autoga sõita ja tahab teelt kogu aeg välja sõita. No on vaja kogu aeg kael kookus igale poole passida- arumaisaa! Tõnis täpsustab minu kirjapandut: Ei oska sõita ja vaateid nautida samal ajal. Kord kisub auto vastassuunda, siis jälle rajapiirdesse ..ja nii kogu aeg.

Kell 23:54 Olderdalenis.

No comments: